Verzenden & retourneren

Informatie over verzenden & retourneren

Levertijd en verzending

Op werkdagen voor 16:00 besteld, zelfde dag verzonden

Een bestelling voor 16.00 proberen wij doorgaans dezelfde werkdag nog te verzenden via GLS. Heb je de bestelling voor een specifieke datum nodig, dit kun je aanpassen in het bestelproces. Ligt de datum erg ver vooruit plaats dan de bestelling op een later moment. Zodra je de flex delivery mail van GLS ontvangt, kun je de bezorgmethode nog aanpassen. Tevens kun je hier zien in welk tijdvak jouw bestelling wordt geleverd. Bij het aanpassen van de bezorgmethode kun je kiezen voor een andere locatie of datum.

Servicepunt van GLS

Voor 16.00 besteld, volgende werkdag af te halen op het servicepunt door jou gekozen. Je ontvangt van GLs een bericht wanneer het pakket is af te halen.

Same day delivery

Voor 12.30 besteld, zelfde dag in huis! Als je een bestelling plaatst voor 12.30 is het mogelijk deze dezelfde dag nog in huis te hebben. Dit geldt alleen voor werkdagen, ma t/m vrij. Je bestelling zal worden bezorgd door Fadello.

Brievenbus zending

Voor brievenbuszendingen geldt een levertijd van 2-3 werkdagen. Wij proberen de bestellingen voor 16.00 gemaakt dezelfde dag te verzenden.

Inpakken en verzendkosten

Je bestelling wordt met de grootst mogelijke zorg ingepakt, daarbij maken we vaak gebruik van gerecycled materiaal. Onze verzendkosten bevatten ook het inpakmateriaal dat nodig is om de producten en buisjes (met mieren) zo goed en veilig mogelijk te verpakken. Vandaar dat de verzendkosten wat hoger kunnen zijn. Vanaf 50 euro worden de verzendkosten lager.

Bij vragen

Heb je vragen over specifieke producten of grotere aantallen, neem dan contact met ons op. Heb je klachten, meld deze dan ook direct aan ons, Op email reageren wij zo snel mogelijk, binnen 1 werkdag - meestal binnen een paar uur.

Service

Onze service vinden wij het meest belangrijk, gaat er iets mis met je bestelling en dit komt niet door foutieve behandeling, installatie of verzorging, dan doen wij er alles aan om het netjes voor je op te lossen!

Privacy

Mierenboerderij.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met je toestemming. Mierenboerderij.nl zal persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en alleen gebruiken voor het verwerken van je bestelling.

Mierenboerderij.nl gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:

  • Als je een bestelling plaatst, hebben we je naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om de bestelling uit te voeren en je van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
  • Als je bij Mierenboerderij.nl een bestelling plaatst bewaren wij de gegevens op een Secure Server.
  • Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
  • Als je besluit een recensie te schrijven via Kiyoh.nl of Webwinkel keur, kun je zelf kiezen of je je naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers.

Indien je nog vragen mocht hebben over deze Privacy Policy van, dan kun je contact met ons opnemen. Wij helpen je verder als je informatie nodig hebt over je gegevens of deze wilt wijzigen.

Recht van Retour

Hoewel we het wettelijk niet verplicht zijn (we leveren dieren/goederen die snel kunnen bederven/verouderen) bieden wij toch het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om de bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (mits volledig, in nieuwstaat en in originele verpakking). Enkel de kosten voor retour van je thuis naar Mierenboerderij zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Mierenboerderij geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@antskingdom.com. Direct na ontvangst nemen we de retourzending in behandeling en bij goedkeuring volgt binnen 1 werkdag het terugstorten van het aankoopbedrag.

Betaalmethoden

Je kunt bij ons op vrijwel alle mogelijke manieren betalen. Ideal, PayPal, CreditCard, vooruit en achteraf.

Klantenservice | Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@antskingdom.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

-->